Lucia Berger

Lucia Berger

Pohyb v rôznej podobe ma sprevádza už od detstva. Pred niekoľkými rokmi som po viacerých zdravotných komplikáciách „objavila“ pilates. Počiatočná predstava, že je to veľmi statické a nie príliš atraktívne cvičenie, sa po pár hodinách rozplynula a ja som začala cítiť jeho benefity na vlastnej koži. Moja záľuba sa vyprofilovala natoľko, že som sa rozhodla povýšiť ju aj na profesnú úroveň a som rada, že som sa nedávno zaradila medzi jednu z inštruktoriek pilatesu Balance Body University.

Pilates je vhodný pre všetky vekové kategórie a jeho náročnosť sa dá prispôsobiť individuálnym potrebám každého klienta.

Pri cvičení sa zameriame na posilnenie jadra – „core“, pružnú chrbticu a postupné korekcie rôznych svalových a posturálnych dysbalancií, ktoré si mnohí z nás „vypestovali“ rokmi nesprávneho držania tela, sedavým zamestnaním alebo zlými pohybovými návykmi. Toto  sa často môže prejaviť ako bolesť v oblasti drieku, či krčnej chrbtice. Tomu i mnohým ďalším problémom sa dá uľaviť aj vďaka kontrolovanému pohybu, tak ako ho vymyslel sám pán Pilates.

Som presvedčená, že ak mu dáte šancu, objavíte jeho čaro a pozitívne účinky tak, ako pred niekoľkými rokmi ja.

Scroll to Top